2010年9月26日星期日

上海 Part 6 - 成隆行蟹皇府- 外灘夜景

搭地鐵回到南京東路站, 行到成隆行蟹皇府, 吃我們期待以久的蟹宴
這家食蟹其實都幾貴, 但咁難得嚟到上海, 就豪一次俾佢啦

126

好多人, 我哋要搭枱, 係一張 12 人枱上, 有兩個日本人, 兩個香港人, 四個大陸人咁搭枱....

嘻嘻, 一早已經諗定點咩菜喇!

先來個蟹腳凍, 係蟹腳肉加蟹膏加上湯雪成好似啫喱狀, 仲要係蟹仔形狀, 好可愛
味道唔錯, 不過蟹都係熱食的正D!

119

再來蟹粉炒麵, 濃郁的蟹粉撈麵食, 太奢侈了!!!

120

蟹粉豆腐又點少得呢!!!

121

仲有蟹粉生煎包啊!! 不過講肉汁, 點都係小楊生煎 No. 1!

122

見到以上的, 係咪已經好飽滯? 其實我都係o架........
但為食魔鬼不停地叫我哋食呀食........

再來了大閘蟹, 嘩, 有專人幫你開埋蟹, 真係VIP 享受!!!
已經是九月中, 不過蟹都未係當造, 可惜.....
蟹唔算大, 但蟹膏都算多, 而且仲好好好香而滑, 真係超讚!

123

最後...... 其實已經飽到頂胃, 但係嚟得上海, 點可以唔整返碗酒釀丸子呢?!
好清甜有酒香, 真係 very good!

124

兩個人食咗 6 樣嘢, 太瘋狂了!!!!
膽固醇大超標呀, 史喇~~~~~~~~~~~~
不過我們對面的日本人食得仲豪, 樣樣都係超貴的菜式, 睇到我哋啞咗......

食飽飽, 唔去行返陣真係唔掂......
行一條街就到外灘, 夜晚又有另一番美景呀~~~~~~~

127

129

138

138

拍照拍個痛快後, 要返歸了! 聽日去日本喇!!

1 則留言:

  1. woo!!!!好正呀!!!好想跟你們去呀!!哈!!plan得好好!!
    俾我都一樣,排4-5個鐘的館一定唔去!!!出面影相已經好滿足^^
    快d整埋日本啦!!快快快!!!!!哈哈!!!!!!!!

    回覆刪除