2010年9月26日星期日

上海 Part 3 - 世博 E 片區看未來

第二天, 我又 5:30am 醒了不能再入睡.......
上上網, 可惜大陸將所有 facebook 同 blog 都 block 了,除了睇新聞同 check e-mail , 根本無事可做...

好不容易 hea 到波比先生都起身, 他去買包包俾我做早餐
走半條街就係 Family Mart 了, 晨早食個熱辣辣, 軟綿綿的大包, 實在幸福

001

之後我們出發, 想試試自己截世博的士,
因為這種的士可以直入世博園區入口, 又安全有保證 (上次來上海試過俾無良司機兜路, 實在畢生難忘!)
不過, 原來這種的士很難截, 見到車, 但車上都已載客.....
還是要走回酒店叫酒店職員幫忙 call 車~

原來搭的士去園區只係 RMB$26 咋, 好平呀!
咁早知我哋尋日走時直接搭的士啦.....

去到是 9:30am , 見到遠遠有好多國內旅行團湧緊埋嚟, 我們加快腳步, 快快過安檢先!

002

今日用了我在香港買的世博飛, 證明飛是真的, 哈!
我們預約了 11:00am 睇通用汽車館, 仲有時間, 所以先去隔離的信息通信館睇睇

003a

今日日頭來到, 我終於都見識到排隊的盛況, 一個館真的可以排 4-6 個鐘.....
亦見識到世博如靈丹妙藥, 令好多「傷殘人士」起死回生的偉大壯舉!
一個「跛」到要坐輪椅的阿婆, 竟然可以承受一個孫兒坐在其雙腿上, 何其孝感動天!
一個「跛」到要坐輪椅的阿伯, 入到場館就可以起身活動自如, 何其令人刮目相看! 但我又見到一 D 真係行得好慢, 滿頭白髮的老婆婆, 一步一步都堅持自己行入去, 唔坐輪椅,
羞恥的, 有氣節的, 我都親眼見到,
但往往就是那些不守規矩的人, 令「中國人」蒙羞!

整體排除的秩序好嗎?
我會話 80% 的人都是守規的, 但又總有些人會借意想攝前D,
見識到傳聞中的: 有人扮話前面有朋友, 要借借上前去「找朋友」
有人更夠膽死當眾跳入有幾百人的欄杆想插隊, 幸好有警衛趕返佢出嚟, 民眾無不叫好歡呼,
又有人博大霧, 跟貼著一些走 VIP/綠色通道的人, 想「扮朋友」一同入去,
不過守衛做得好, 往往都截了這些人出來!

排了 20 分鐘, 入到去信息通信館,
每人派了一部 handheld, 會接駁 Wifi 不停 update 你下一步做咩, 叫你將你對未來的夢想輸入

005

這些東西對大陸人來說可能好新奇, 不過對個個都用 iPhone 的香港人, 還是見慣不怪
之後入場睇了兩個 show, 超超超大的螢幕, 介紹未來萬樣信息通訊的可能,
不過有些我覺得太浮誇了, 似科幻電影多D.....

010

睇完啱啱 10:45am, 我哋就衝去通用汽車館, 如果沒預約, 要排上三小時啊!
入到去, 人人坐喺一個未來汽車座位, 看了一段介紹未來汽車的影片,
座位是會跟隨螢幕左搖右擺, 很好玩!

013

最好的概念, 應該是可以令到救護車不再塞車, 不會錯失救人的分秒

015

螢幕降下, 片中的幾架未來車子在我們面前出現了!

018

最後仲可以用未來車子拍拍照

之後, 走到可口可樂館, 要排 2.5hr, 唔入了, 在館外影相
睇呢部機, 好似好得意, 以為有咩玩, 用了 RMB$10 買罐可樂, 點知.....
只係在 touch screen 按一個掣就完了............. O 咀......

026

世博特別版可樂, 本來打算飲完留返個罐做紀念,
點知........ 波比先生唔覺意掉咗, 啞晒...........

029

下一站是城市足跡館, 呢個館幾好睇啊, 有D 嘢令人嘩嘩聲!
有唔同城市國家的場景, 好特別 (相片要到 facebook 睇)

038

051

又夠鐘, 1pm 去了國家電網館,

電網, 我初時以為係電子網絡, 入到去先知係供電網絡, 即係電力公司.....

056

最特別的, 係入去呢個 Magic Box,
房間內6 面都係螢幕, 介紹發電同用電

057

已經 1:30pm, 係時候醫肚喇,
去了沈大成, 牛肉麵超正, 真係牛肉湯嚟o架!

058

兩面黃: D 麵就好脆好好味, 但蝦就唔得...... 霉的........

059

沒有留言:

發佈留言