2010年9月28日星期二

福岡 Part 2 - 吉列豬扒 - 地道超市掃貨

話咁快就返到天神, 已經係八點幾, 即刻去到 Solaria Stage 商場的 basement,
成層都係食店, 間間都想食呀~~~~~~

033

其實我一早已經上咗日本版 openrice 睇定 http://r.tabelog.com/
揀咗要食這間 博多とんかつ処 的吉列豬扒 , 因為今年去大阪冇食過啊!

038

入到去, 有個店員竟然識得講好流利的普通話, 介紹了唔同的餐 (因為冇中文/英文餐牌啊)
我點了豬扒 + 炸蝦, 隻蝦真係太好味了!!!
絕對係新鮮蝦唔係急凍蝦囉, 因為蝦的鮮味, 竟然可以久久留在口中!

037

波比先生的 1.5 倍吉列豬扒, 我都唔明佢做乜叫 1.5 倍份量咁博....
最後食完, 我哋兩個個咀入面都損晒, 因為實在太脆太勁了!

036

食完發現同一層竟然有超級市場, 去買了蛋糕同巨峰提子

返酒店放低戰利品先, 酒店下面有好多「屋台」, 即係夜晚先開的大排檔, 好有風味

039

本來我哋星期四打算食呢間小金, 佢好出名炒拉麵,
點知星期四去到....... 休息............
後來先知佢係星期四/日休息, 好傷心!!!

040

再出發, 我們去了一間很地道的超級市場,
旅遊書同 newsgroup 都冇介紹的, 係我自己上D 日本網站搵返嚟,
因為係俾 local 人買嘢, 所有嘢都賣得比大丸/三越的超級市場平
我見到啱啱買咗的蛋糕, 喺度平 30yen 囉.......

雪糕入面有蕉!
波比先生很想買這款 Qoo, 佢話屋企冇 (我哋屋企除咗麥兜, 又有好多 Qoo)
但老婆話太貴, 唔准買, 拍照留念啦!

042

最後, 睇吓我哋幾癲!!!
波比先生好似天旱咁買咗十幾罐咖啡囉!
又買咗 CC Lemon - Zero 版, 之後三日有排飲!
仲有杯麵同拉麵, 最特別的係阿蘇 (九州的一個地方) 4.5 牛乳!
北海道 3.6 就聽得多, 咁 4.5 又有咩唔同??
試過之後, 都係好濃的奶味, 可能 3.6 已經好好飲, 4.5 又唔差得幾多~

043

呢個神戶布甸係喺貴超級市場買的,
上次去神戶, 真係覺得佢D 布甸好正, 今次又買到, 算是十分幸運!
真係神戶食過的那種超滑滑味道, 好滿足!!!

044

4 則留言:

  1. 298 yen都唔係好貴o者???!!!!!咁都唔俾買呀?????

    回覆刪除
  2. 想請問間地道超市係邊架???

    回覆刪除
  3. 我去咗呢間超級市場呀
    http://shop.daiei.co.jp/shop/ShopPageTop.do?shopid=0475

    website 拉到下面有地圖

    回覆刪除