2010年4月23日星期五

香港的小肥羊

兩日的課程上完了, 呢個 course 真係幾好, 好多有用的 technique,
雖然 speaker 講的東西, 有D 我又唔完全認同, 亦都唔認為會有咁神奇的功效~

今次同另一 profession 上, well.... 那些人的質素......
Speaker 講嘢時, 坐後面的人好唔自律大大聲嘻嘻哈哈, 嘈到聽唔到 speaker 講嘢,
咁大個人, 俾少少尊重人都唔得? 冇教養!
Speaker 多次的 "sh" 佢哋都冇用.....
到了第二日, speaker 直情決定做 hands on 時唔講嘢, 佢話我講你哋都聽唔到, 好 chaotic!

有些男人, 低低能能的, 少少嘢就大驚小怪,
見到有D 天生有缺憾的 BB 的相片, 竟然大叫「好核突」「咁嘅?」
嘩, 真係好冇品!

坐我隔離個男仔, 仲低能, 成日偷睇我寫咗D 咩 notes,
嘩, 同你好熟呀??

還有, 我唔明白點解 course organization 問真善美買咗D 大陸膠手套,
一見到我已經有D 猶豫戴唔戴好...... 望望個盒底, 佢只係用簡體字寫住「無毒無害」(something like that),
但從冇一個字寫住佢係「消毒」!隻手套仲勁大陣臭膠味.....
嘩, 個手套戴咗之後我哋係會擺入 partner 個口o架喎, 點解可以係冇消毒的????
我覺得呢D 手套只係用嚟幫阿婆換片時戴, 而唔係預你戴咗可以放入口囉!
實在太恐怖喇.....
第二日上堂前, 我去過萬寧去過藥房想買一盒消毒手套自己用, 但都買唔到, 唉......
呢刻我都未死得, 純粹好彩!

如果唔係上星期考試 join 唔到第一輪的course, 真係勁唔想 join 呢邊囉!

為慶祝考完試, 上完 course, 加埋好友都完成了 Master course 最後一科,
課後我們去了吃小肥羊! 波比先生期待了整整個多月!

小肥羊

羊呀牛呀所有材料索了辣汁後都超超超好味道, 正呀!!!
小肥羊

沒有留言:

發佈留言