2010年4月11日星期日

波比先生病倒了!

有人尋日狂食壽司 + 豪食海鮮 + 再食 B 仔,
尋晚在家狂嘔, 應該用我讀書剛學的一個專有詞彙: Projectile vomiting!!!!
咁多年來我都未見過波比先生嘔得咁勁, 好似將三日內食過嘅嘢都嘔返晒出嚟.....

到今日, 幾次肚瀉 + 嘔, 嚴重得佢得返半條人命咁, 驚佢就嚟 dehydration 要入院!
好彩都搵到醫生睇, 睇完食埋藥, 像昏迷的睡了~

奶奶一家聽到, 即刻撲入嚟我們家睇睇佢.....

波比先生真慘啊, 本來今日我仲諗住放一日假, 唔讀書陪吓佢去街, 點知.....
希望佢快D 好返啦!

讀書讀得納悶, 落樓吓同支大光圈鏡頭影影相,
不過呢期冇乜花

1

親子種植場 - 鄰居的地上, 有好多芽!
本來今年我哋都好想抽籤租塊地, 種吓花花草草o架,
但我認, 我懶! 叫我日日去淋水....... 似乎有D 冇可能........
為免變咗荒地, 都係等我覺得我較 ready 的時候先去抽了! 但鄰居們種的植物有D 都幾靚啊!

4

下午開始轉晴, 見到雲呀~

2

沒有留言:

發佈留言