2010年4月15日星期四

奇蹟

嘩, 今日凍咗好多, 我仲著咗短袖衫返工......

點解D 男人講嘢個咀可以唔點郁嘅?
新見了一個切除了喉嚨的病人, 做聲線復康, 講極, 佢個咀都係唔點郁.....

有一個好可愛的伯伯病人, 第二次門診見佢,
佢太太一見到我, 即刻話:「姑娘, 我講個奇蹟俾妳聽o丫」
「咩奇蹟呀?」
「佢上次中完風之後, 一路都流口水, 好多年咯, 睇電視時兩行口水係咁流出嚟, 一日用好多條毛巾, 自從妳上次教咗我哋做個治療之後, 佢冇再流口水喇, 佢竟然笑呀, 佢以前唔笑的! 妳話係咪奇蹟喇? 佢而家日日捉住我叫我幫佢做呀!」
「吓...... 唔係嘩, 咁神奇......」
有時有D Therapy 的效果, 真係非我們能夠預期~

P1110313

沒有留言:

發佈留言