2009年8月31日星期一

一天的不同病人

今日遇上好多唔同的病人, 好多唔同的故事

有一個婆婆唔肯食嘢, 打電話諗住同個仔傾傾,
電話中的男仕話其實佢唔係佢個仔, 佢個仔已經唔會理婆婆,
那位先生話婆婆係一手湊大佢的人, 所以對婆婆的感情好深, 所以佢會負責婆婆下半生的生活~
我話我覺得婆婆好唔開心, 所以唔想食嘢, 佢話佢都知婆婆好唔開心, 原來婆婆一向都有 depression...
呢D case, 究竟要夾硬插條喉俾佢維生? 定係尊重佢的選擇, 佢唔食就算啦? 真係好具爭議性.....

遇上兩個開心D 嘅 case, 係D 平時通常唔會有 progress 的 case, 竟然有點進展, 很奇妙~

有個舊 case 特登返嚟搵我, 話就嚟過節要嚟請我食月餅,
婉拒後還是走了上來送上一盒西餅, 一份心意實在感動~~

有一個門診新 case 女病人, 同官恩娜好似樣, 又靚身材又好,
望住佢會驚嘆點解可以有咁索的女人, 哈哈, 我的男同事會飲恨點解唔係佢見呢個 patient 嘛?

沒有留言:

發佈留言