2009年8月30日星期日

瞓返夠本

嘩, 過去一星期真係太勞碌了.......
因不停有同事放大假放 sick leave, 真係日日做到死咁濟,
呢兩日博晒命咁瞓, 瞓返一個星期嘅時間~

唔好以為我返五天工作好 HAPPY, 其實以前 5:15 PM 放工, 隔星期先半晝返星期六,
而家日日都 6:15PM 先放工, 仲有無數再遲走的時間, 點計都係比以前長好多工時.....
人人都問點解我做呢份「半政府工」唔可以準時走? 會做到瘦晒?
唉, 或者我做多幾年, 做到做又 36 唔做又36 的心態時, 就可以真真正正享受呢份「半政府工」啦~

平時, 唯有食多d 瞓多d 補返~
買到呢款限量版的粗麵, 開心~

粗麵


當局暫不再令醫生同意減薪
(明報)2009年8月30日 星期日 19:10
醫管局 行政總裁蘇利民 決定,暫時不要求醫生簽署治薪同意書;行政總裁蘇利民致電公共醫療醫生協會致歉。
醫生職系職員協商委員會十六名公立醫院醫生代表,早前總辭,退出委員會,不滿醫管局要求員工簽署減薪同意書,否則被中止合約。

d 醫生真係巴閉, 話一話辭職就攪到大老細要出嚟道歉!
明明係政府話中高級公務員要減薪, 所有醫生都係跟緊 MPS 出糧,
HA 前幾日出咗 E-MAIL 叫受影響同事要簽減薪同意書, 其實都係理所當然, 何來有「迫」的成份?
唔滿意就可以唔減嘛?? 大圍人人都要減喎, 做老師的做官的咪又係要減??

我哋都好唔滿意 2000 年時一減減咗我哋 5 個 POINT, 之後仲要0-3-3 的減薪,
到 2007 年一下子話加返d POINT 又冇我哋份......做嚟做去, 人工還同一個 FRESH GRAD. 一樣!
我哋都好唔滿意o架, 我哋早兩年遊晒行, 政府都冇 SHOW 過我哋....
而家只係有d 醫生話退出委員會, 所羅門就 SAY 晒 SORRY,
真係人的身份地位唔同, 就影響力好唔同嘛? 實在太離奇了.....

2 則留言:

  1. 算啦!同人唔同命呀, 佢哋啲死人冧樓靠晒佢O家, 我哋呢啲做到死就有份! 上兩星期我有個case (4歲A仔), 因為耳仔有耳屎又唔俾人掂, 過咗隔離醫生同佢daddy講一陣, 試吓睇吓個小朋友, 但係都唔俾人掂, 結果乜都冇做到就收$650! 我同佢上一堂45分鐘, 出盡力都收唔到呢個數囉...

    回覆刪除
  2. 哈, 我只係覺得原來 HA 呢個地方好有趣囉,
    原來靠斯文的惡就得o架喇~

    真係要唱返句:「鬼叫你窮呀頂硬上」

    回覆刪除