2009年8月10日星期一

鑊氣小炒

今日放工塞車, 遲咗返冇煮飯,
於是去咗大排檔試試好似好吸引的 $88 四餸一湯,
嘩!!! 真係冇花冇假o架!!! 味道仲好唔錯添!!!
不過露天地方, 就唔係好啱波比先生呢D 大汗仔囉~

大排檔

之後去咗美心買咗個魔鬼蛋糕, 終於都買到喇, 我恨咗好好好耐喇,
但次次都唔啱時間, 佢又唔多分店又早收,
捧著蛋糕回家, 最最最開心!

Devil Cake

Devil Cake

今日收到了 Master 學系的 e-mail, 我9 月5日開學了!
倒數下只剩三個可以好 hea 的星期六, 我要好好 hea 下去!

12月中要考試, 生日嗰個星期, 成個星期都要溫書了, 慘.....

第一科又係 Anatomy....... 讀過 n 次但讀完永遠都會好快就唔記得的科目.....
睇吓詳細的科目 list, 好多科的 topic 都好 interesting 啊,
都係D 我成日都會喺醫院見到, 但唔係自己個 field 就一知半解的東西,
呢一科睇嚟真係可以學到好多嘢啊! 緊張~

2 則留言:

  1. 我都好想試啊, 又係未搵0岩機會食呢個蛋糕. 好唔好味呀?有無濃濃的朱古力味?

    回覆刪除
  2. 好味啊~~~~
    Chocolate cream 又香又滑!
    不過兩個人, 真係要食成個星期先食得晒....

    回覆刪除