2009年8月6日星期四

你已經中獎

一世都冇抽獎命的我, 尋日無啦啦收到個 e-mail,
睇 subject 仲以為係 junk mail, 好彩八掛開一開,
日本九州歡迎您!
--- 網上有獎活動確認函 ---
您好!恭喜您在“九州歡迎您!網上有獎活動”中獲獎!
吓, 我幾時參加過呢個活動?
但係個 e-mail 講得出我中文全名, 唔係假o架喎~
返去個日本九州歡迎您 website 睇, 又搵唔返呢個活動嘅資料, 不過我記得我係玩過,
究竟中咗咩獎呢???

老婆:「唉, 我中咗獎呀, 話唔定我要去九州一次, 你好好照顧自己喇」
老公:「吓, 你唔帶我去呀?」
老婆:「可能得一張機票咋喎, 冇辦法啦, 中咗獎冇理由唔去嘛」

哈哈, 可能大獎係九州旅遊小冊子一本

沒有留言:

發佈留言