2009年8月22日星期六

Computer Expo 09 and Happy Gathering!

又到一年一度的電腦展了, 今年唔只我哋兩個人, 還有肥仔同 So's couple 一齊行, 好開心!

1pm 前業界人仕可以憑卡片免費入場, 我都「借用」了波比同事的卡片, 扮業界入咗去!
要即刻俾張卡片個職員, 佢即刻用電腦 print 有你名的掛頸名牌出嚟, 入場仲要 'do' 個牌嘅 bar code, 好似好 pro 咁!

人人都話今年場地大了好行好多, 我都同意, 往年係好似行年宵咁根本得個迫字, 係埋唔到d攤位的,
今年就70% 的攤位通道都唔會人迫人, 真係可以睇吓嘢囉!

今年的感覺同往年好唔同, 唔知點解冇晒D 大牌子的大攤位,
往年一入去一定係 Canon, SONY, Nikkon, Espon, hp, IBM 等大牌子各佔一個大攤位,
有勁多青春無敵的 promoter 讓人任影,
今年真係一個都冇..... 反而係 Pentax 同 PCCW 霸了頭位,
可能金融風暴, 間間公司都縮減成本, 唔再o徙咁多錢擺檔了 (因為我當年做 Canon promoter 時, 都係齋介紹產品而唔會喺自己 booth 賣嘢的, 所以其實只收宣傳之效而冇即時利益可言),
少了呢D 龍頭大牌子, 整個 expo 都好似失色了, 尤其準備晒相機的龍友一定好失望

Computer expo 2009

賣的東西其實如 forum 所說, 都唔係特別平, 不過我哋各人都買到D 心頭好!
我買了相機袋俾 SONY 仔喇! 好開心, 原價要 $380, 而家賣 $280, 唔洗諗即買 (好彩早幾日冇買到咋)
http://www.hkdcplus.com/store/ch/product_details/veryM/index.html
仲有買咗本攝影書啊! 本來仲有支魚眼鏡想買, 但今日冇帶機喺身, 試唔到個效果, 所以唔敢亂買~
而我哋三家人, 每人買了一台 server 返屋企啊, 呵呵呵!
冇錯, 真係電腦的 server, 用來好朋友分享資源的~還有好多好多.......

行咗三個鐘, 就去西寶城食 lunch, 香辣屋唔錯啊!

Thai Food

之後就係參觀豪宅的活動, 果然係背山面海, 優質校網,
一邊望著大家的母校 HKU, 一邊望著無敵海景, dup 低頭就係無敵池景 + 鬼妹 + Bikini,
住客好多都係外國人有好可愛的鬼仔 BB, 呢D 先係正宗豪宅嘛!

Wonderful seaview

男孩子在打機, 我就好專心睇我的戰利品~

New Photo Book

House warming 完, 就去了肥仔屋企再玩過~
實在太開心太充實的一日了~~~

望望月曆, 下星期六就係我的最後一個 free Saturday 了......
之後要返學, 可能好難先可以再嚟到大家的 gathering~

沒有留言:

發佈留言