2009年8月13日星期四

增肥中

呀, 呢排唔知做乜, 食得又瞓得!
晚晚飯後都仲生果蛋糕朱古力, 一路食一路好有罪疚感.......
平時搭車一定瞓唔著的我, 呢個星期開始, 搭村巴放工竟然可以瞓足大半程,
太好了, 終於都唔洗眼光光地搭成個鐘頭車喇~

腰間開始長肉, 哎呀......

波比先生放工偷偷地去買了呢個八達通俾我呀!
嘩, 好可愛, 點捨得拆嚟用?

McMug Octopus

2 則留言:

  1. 我會去東京呀,想問你借travel書,唔知方唔方便呢?或者搵個星期日我入去元LONG搵你哋食個TEA呀 [晚飯要回媽咪度唔好意思,只可以tea]

    回覆刪除
  2. e, 好喎, 好耐冇見了!
    今個星期日我都得呀, 妳 call 我啦~ :P

    回覆刪除