2009年8月9日星期日

Missing Hokkaido

今日約了好友阿靜食生日飯, woo, 收到好多佢由北海道帶返來的手信,
好開心啊~~~

From Hokkaido

睇咗阿靜同青青的北海道照片, 嘩, 美食同靚景實在羨慕史人咯~~~
我同波比先生都好想去.......
不過上年先啱啱去完 (雖然感覺上好似去完好耐), 我忍!
下年或者下下年啦, 一定要去多次呀~

今年 11月之行, 有D 想去九寨溝,
今日去了康泰問問, 嘩, 6 天團要 $9000, 再加成千蚊雜費,
成皮嘢不如去日本 (波比先生心聲)
又唔係好明點解有D 暑假團反而係四千幾就得???
再研究吓先!!!

2 則留言:

  1. 因為到時會有紅葉嘛,加埋藍綠色湖水第二度冇得睇架,夏天就冇咁多色。
    d價錢都差唔多咁上下,但係你俾我揀我都係會去京都囉,始終食同住都好d嘛。
    我唸住等老咗先去九寨睇.......

    Ash

    回覆刪除
  2. haha, 論價錢同質素,真係點都日本好D
    去九寨溝D 6天團, 話就話6 天, 但全部頭尾兩日淨搭飛機冇行程, 入去九寨溝實際得 1-2 日, 其餘兩日可能睇D 無謂景點.....
    well.... 所以都係諗吓先!

    回覆刪除