2009年8月14日星期五

Wifi activated!

放工又遲走, 出旺角食飯,
波比先生一見到我就遞上麥兜八達通掛飾的另一款 (昨天的是麥嘜),
嘩, 麥兜可愛過麥嘜好多呢~
問極個衰佬都唔肯講幾錢 (老公買嘢俾老婆會聽到的第一條問題),
上網 check 原來成百幾蚊個....... 不過都尚算平過 Hello Mimi 嘅~~~
肉痛但都好多謝老公~~

02

本來想去食十勝豚肉, 但經過途中的一間日本食店, 被那什錦刺身飯吸了入去

JP Food

飯後行行街, 睇電話又睇相機,
波比先生係咁叫我買 iPhone, 睇過幾個台的 plan, 3HK 最抵不過喺我間醫院係衰到收唔到的......
查實都懶係「為咗讀書返學時上網 check 資料方便D」, 我又唔係覺得太值得去用幾千蚊....
(因為我部電話都好地地, 又有 iPod Touch)

返屋企, 無意中發現期待以久的大學生免費 Wifi account 原來要自己上網 activate,
而唔係 IT Dept 通知你 activate 咗,
activate 咗個 a/c, check 埋我上堂的地方都有 Wifi network (本身都擔心買完 iPhone, 跟住喺醫院的隱蔽 Lecture theater 逢旨收唔到),
正, 咁我可以用 iPod Touch 上網了! 超 Happy!!!!

沒有留言:

發佈留言