2009年9月1日星期二

即興 Dessert gathering

連續兩日, 想放工時都忽然間俾 i/c 捉住咗傾嘢......
攪到兩日都搭唔到村巴, 今日索性出旺角食飯~

又去了佳人餐廳, 羊扒仍然係推介!

090101

之後, 剛剛遇著肥仔同 Soso 都喺旺角, 即興出嚟食石磨坊甜品,
佢哋的對話多次爆笑得令我差D 噴甜品.....

090102

收到了 Master course 的 e-mail, handout 原來係要自己印.....
見到又係 Anatomy , 仲要讀得比 Bachelor 時深十倍, 滴汗.......

notes

個腦幾十條血管名, 幾十個區域名同功能, 全部好背晒先去考試???
真係唔留返D 大假嚟溫書都唔得咯......

notes2

因為我都係 A A 地的, D handout 唔彩色印好似好對唔住自己咁....
要儲錢買 printer ink 了........

4 則留言:

  1. wo!!! You really will become an expert after studying in this course! Add oil!

    回覆刪除
  2. 哈, 我真係背得識晒先算啦.....
    而且我諗一過咗考試, 我都係會唔記得返晒

    回覆刪除
  3. 我呢...下星期要教呢科....Neuroanatomy...

    回覆刪除
  4. ha, 我真係覺得你哋會熟過我哋好多,
    我個 bachelor 讀鬼死咁多範,讀完樣樣都識少少咁,
    我聽過我醫院的 PT 一講 anatomy & physiology , 真係好熟好勁!

    回覆刪除