2009年7月31日星期五

冇陰公之奄仔蟹

呢排喺街市見到海鮮檔有好多奄仔蟹賣, 好似好多膏好正咁,
趁今日星期五, 聽日唔洗帶飯, 就買咗 3 隻試整! $75 算唔貴呀!

D 蟹勁勁勁生猛, 我洗佢哋時不停掙扎.......
想搣埋個奄先蒸, 點知一掂佢就撐開我, 好恐怖呀~~~~~

我都擔心蒸佢哋時, 佢哋會反抗到跌出隻碟, (有一隻明明反轉咗, 都可以自己反身)
放入鑊, 聽到好多掙扎聲, 好有罪惡感的殺人 feel......

係咁倚蒸十幾分鐘就得喇, 一打開, 嘩..... 佢哋掙扎完嘅死狀就係咁喇......
本來D 水草係扎實佢哋, 俾佢哋撑到鬆晒,
最恐怖係, 佢哋撐到自己D 手手腳腳斷晒...... (咁都得?)

奄仔蟹

真係對唔住, 我要食你哋喇!!!
一路搣, 發現好多汁漏晒出嚟呀~~!!!

奄仔蟹

嘩~~~ 好多膏, D 肉又好鮮甜, 真係超好味!!!

奄仔蟹

勁滿足的一餐!

今日見返個1 歲的肥 B 女, 開始同佢上堂了, 嘩~~ 佢真係超可愛囉!
肥嘟嘟, 生咗嗰 6 隻牙仔, 又鍾意撩人玩, 同佢玩得開心時仲笑到騎騎聲, 好耐都未上過咁開心的堂了!
俾個公仔佢, 佢攬住開心得笑到甜到漏呀, 嗰一刻真係好感受到做 BB 媽媽嗰種開心,
不過當佢臨尾開始攰時, 就用 bu 口水嚟引人注意, 真係激得死你~
我扮嬲扮惡聲佢都唔驚喎, 真係冇佢符......

哈哈, 隔離有個聽力學家同事 preg 咗, 成 6 個月添但一D 都睇唔出, 一知道我都 O 晒咀.....
我哋個 reception 咁細, 行出行入轉個身都真係要好小心佢先得啊~
佢個 B 係女啊, 真係恭喜晒!!

沒有留言:

發佈留言