2009年7月19日星期日

遊記趕工中

呢兩日有乜攪? 主要都係寫遊記呀, 已經寫好80% 了!
我 MSN 有條 link, 或者 send e-mail 嚟我話條 link 俾你聽o丫,
個網內的相都係 high resolution 版本, 所以成 1Mb 一張要 load 耐少少, 大家耐心等等呀~

台灣美食, 太令人回味了!

Taipei food

今日又去咗睇冰河世紀3大威龍駕到, 睇3D 版本真係好得意好好睇呀!

夜晚睇<<咁至識食>> , 嗰個醫生其實我成日喺腫瘤科病房都會見到佢,
當我低頭寫緊排板, 忽然間聞到一陣古龍水味, 就知道佢帶住一班醫科學生大駕光臨,
真係唔明白點解佢會去咗上電視.....

3 則留言:

  1. 最騎呢係呢個醫生會喺介紹食物時講胃癌的symptoms...仲叫人點食呀~~

    回覆刪除
  2. haha, 我又冇集集睇呀, 係間唔中睇少少,
    見親佢個樣, 都覺得好想笑....

    回覆刪除
  3. 可唔可以再send你個遊記比我呀?!thx!

    回覆刪除