2009年7月18日星期六

Full ~ Saturday

上個星期六我哋仲係台北曝曬緊, 咁快又一星期, 今日喺香港俾未到的颱風焗緊.....

上午有師傅嚟整冷氣, 住咗 5 年幾, 其實都預各樣電器會開始慢慢老化o架喇,
新鴻基樓的質素都真係算好好, so far 暫時都係一D 小毛病~
去旅行前個廳部冷氣忽然間流咗成條水柱嘅水出嚟, 嚇死!
要知道咁嘅天氣, 個廳冇冷氣真係會史人!
今日終於都有人嚟整, 好彩只係條喉塞咗, 通一通多謝 $400, 呢d 錢真係唔慳得!

下午約了青青, 哈哈, 點解明明係我俾嘢妳, 竟然變咗係妳俾咁多嘢我嘅???
D 麵真係令波比先生開心史咯~ 真係好多謝隻麥兜 CD 呀, 好得意!!
哈哈, 去旅行玩得開心D!

去到荔枝角, 慕名去了 Hot Dog Stage 食 lunch!
好彩我哋早一步到, 之後好多人嚟都冇位呀!!! 好多人都係慕名而來的, 又影相又尖叫晒咁, 好誇張!

呢度有五星級酒店大廚幕後指導, 用料又好新鮮!
沙律菜據聞係歐洲貨, 薯蓉係手打, 唔係開粉o架, 好好味!!!

Hot dog stage

到主角出場, 所有漢堡都係即叫即造,
左邊的BBQ 醬純美牛肉漢堡, 波比讚超好味,
先係麵包都烘得脆脆的, 試問有邊次去食漢堡包係會有脆皮??
入面的生菜蕃茄好新鮮, 諗起有時麥當當包俾D 爛生菜, 真係差好遠!
厚厚的牛肉, 嘩, 好 juicy, 試問我真係好少用 juicy 去形容D 肉,
但呢個包竟然係不停有肉汁流出嚟, 流到張包紙裝住咗一 pat 肉汁, 波比先生仲不顧儀態地飲埋, 史未?!

右邊的係澳洲純羊薄荷醬漢堡, 麵包同肉都好似牛漢堡的好味,
薄荷醬又加了一份清新嘅感覺, 好正呀!!!
青青妳有時間一定要去試試啊!

Hot dog stage

下午去了逛書店, 逛一田,
買咗北海道牛奶布甸, 好好好濃的牛奶味啊, 好得!!!
仲有十勝紅豆雪糕, 甜咗 D D, 但濃郁的紅豆味蓋過了一切~

Hokkaido pudding and ice-cream

夜晚去同波比家人食飯, 又食好多嘢.....
終日係咁食, 肥死了!!!!

2 則留言:

  1. 多謝妳咁有心特登出來拎本書俾我就真!! 真係好正呀, 而家買唔返LU...佢分開好多本出, 但SOGO又唔齊...THANK YOU!! :)

    仲有多謝妳的靚靚禮物!!簡直FIT晒我既心水!!呵呵...至於個麵, 都係聊解妳老公的少少相思, 見佢係日本造先敢買...不過跟據BOBBY先生的描述, 外銷同內銷都有分別, 所以我決定都要去到買個試下有咩唔同!! HAHAHA...

    睇完你既介紹, 覺得個包真係好得喎...搵日去試下先!

    回覆刪除
  2. haha, 個包絕對好食過 Triple O 同MOS burger 呀, 一定要試試!

    波比先生同我會搵一個肚餓嘅深夜, 好好享受妳嘅拉麵o架喇! 謝謝呀!

    回覆刪除