2009年7月25日星期六

Happy wedding and gathering!

woo woo woo, 波比太太去飲的機會唔太多 (起碼比人面廣的波比先生少好多好多),
近年都 keep 住每年飲一兩次大學同學結婚的婚宴,
今次, 終於都到 Eva 了!!! 坐了滿滿一枱的大學同學, 好開心!

雖然有幾個耐唔時都有約出嚟食飯, 但咁多人的, 係繼我們的豪華春銘後又一大卡士陣容
當我們慢慢長大 (其實係時光過得快快), 我們的話題停轉變,
今期除咗一般的工作、旅行、行內消息等話題,
已經係去到講點樣護膚 (講埋打 Botox) 同生仔,
其中有一同學仔快做人媽媽了, 一個好慈愛的幸福媽媽樣啊! (但我哋又會諗如果我哋大肚, 我哋會做埋D 咩白痴嘢)

仲有同一個同學仔講讀 Master 的事 (佢上年開始讀我嗰科), 佢話愈讀愈辛苦,
叫我 12月, 4月, 7月考試都要拎定一個星期大期去讀書......
嘩, 咁即係一年我得返十零日假去自己玩.....

呀, 講返婚宴了, 食物、服務、場地都一流, 讚!
Eva 越洋都攪到咁多嘢, 好勁o架喇!

Eva's wedding

有呢個好得意的螺, 去飲還是第一次見~

Eva's wedding

嘻嘻, 期待我們下一次的婚宴或 gathering!

係喎, 台北遊記已經完成了, 快D 去睇吓啦!

沒有留言:

發佈留言