2009年7月1日星期三

I want to SLEEP!

09 年的一半過去了,
藍天白雲告訴大家, 下半年會有個好開始~

Sunny Day

奈何好好的假期, 我 5:30am 就醒咗又瞓唔到了, 唉......

今日睇咗早場的 Transformer, 好緊張, 超好睇!
之後去咗行屯門市中心同置樂, 波比先生特登陪我去食粉仔, 正呀!
之後買咗好多嘢囉...... 敗家.......

旅行保險同入台證已經攪掂, 而家係煩 book 酒店,
喺 priceline 訂咗, 點知今日放假佢又覆唔到我有冇房?
因為好擔心會冇房, 所以打去萬福諗住問吓心水的三間酒店啦,
點知聽電話個阿姐勁臭寸, 我表明來意之後佢就叫我要親身上去, 電話好難問喎!
(呢間嘢D 職員真係好參差, 有D 好有D 好衰, 我都試過兩次俾佢哋攪到好煩, 其實都覺得佢D 服務好差....... 但佢哋又實在 book 得快 [絕對唔係最平囉])
我就寸返佢轉頭:「吓? 我之前同你哋訂過幾次酒店o架喇喎, 次次都係電話問, 問到有房我咪過錢, 你哋咪 send e-mail confirm 我囉, 從來唔洗上嚟o架喎」{妳當我白痴o架?}
阿姐即刻冇聲出!
不過最衰係 priceline 嗰度又未覆, 我唔可以咁快又 confirm 用萬福訂.......
所以聽日睇吓 priceline 覆我點先知, 唔得就放工都要上一上去了~

5 則留言:

  1. I think you can try to do some exercise in the afternoon, e.g. swimming, then you should be able to sleep better at night la!

    回覆刪除
  2. 嘩! 哩張藍天白雲相好靚,好像去了第個國家咁@@

    回覆刪除
  3. Cora,
    哈哈, 我懶嘛....
    不過呢排出太陽就咁熱, 我諗我都會去游吓水!

    糖,
    Thanks oh~ 搭西鐵時, 沿路見到的白雲仲靚十倍啊!

    回覆刪除
  4. HOTEL可以自己BOOK,你要唔要D 酒店LIST去問吓?

    回覆刪除
  5. E,

    Thank you~
    我都有直接上酒店 website 睇過, 但可能佢哋只係預幾間房俾人網上訂, 所以好多都 full 晒.....
    有D 又要係台灣人先可以 online book, so.....
    都係冇辨法唔用間衰 agent!

    回覆刪除