2009年7月16日星期四

朋友

話說去旅行前, 收到一個朋友的通知, 某聯網請人, 佢問我會唔會 apply,
波比話梗係 apply, 或者佢對我而家的 workplace 一D 好感都冇,
佢有一個 point, 我又真係唔否認的:「妳以前做每一份工, 都有一D 好朋友, 例如 A, B 同 C, 都係妳可以同佢傾到心事的, 但係而家份工呢?」

不過, 而家除咗係返工搭車好遠之外,
我又諗唔到有咩 strong reason 去叫自己又放棄一 D 建立咗嘅嘢, 又要去第二個地方由零開始,
起碼我鍾意而家做 case 的自由度, 又好夠自主權,
而且一有人走, 對其他同事就係burden, 會令人好麻煩,
所以呢, 雖然該聯網係有D 吸引, 但我都唔大興趣去 apply 了~

不過, 波比先生的一句話, 令我更加珍惜我舊有的好朋友, 原來朋友都得來不易!
今晚就有一個舊同事打來了, 傾傾大家的工作, 我的舊 case 的現況, 講吓 clinical 嘢,
懷念舊公司的好多好人好事, 點解醫院呢度係冇嘅?

台灣美食篇: 呢隻係好多人都推介的有汽啫喱, 真係好過癮呀, 真係有汽o架!!! 點整o架???
好彩我哋買咗六罐返香港慢慢歎~


沒有留言:

發佈留言