2009年7月22日星期三

仲未儲齊呀!

小丸子同學仔 collection, 又多咗 4 個成員, 但係錯過了第一期的小丸子囉.......

小丸子同學仔

今晚好好餸呀!!
左上: 台灣買的肉燥蒸豆腐 (豆腐係豆腐檔事頭婆見我買嘢買得多而送的!)
台灣買的肉燥真係好好味啊! 不枉我哋空運佢嚟香港!
右上: 沙茶蝦卷炒西蘭花節瓜 (就係喺豆腐檔買了呢個蝦卷, 勁好味!)
特別嗚謝青青贊助的沙茶醬!
下: 鹵水雞翼 + 鴨舌 (中了台灣毒嘛? 哈哈, 第一次整鴨舌啊! 其實我唔係特別鍾意食, 都係為波比先生而整)

Dinner 22 Jul

3 則留言:

  1. very attractive ! make me hungary

    回覆刪除
  2. 呢隻沙茶醬得唔得? 其實我無買過呢個牌子...不過我記得你煮過, 貪得意俾你試下味...

    回覆刪除
  3. ashlee,
    haha, thanks!!

    青青,
    呢個牌子得呀, 好香呀!

    尋晚波比先生忽然間走入嚟房, 好認真嘅語氣同我講:
    「我記得青青好似就飛喇, 妳記得提佢如果買杯麵, 記住要買個招紙上有相, 睇落D 湯好濃嗰D, 通常都冇衰o架!」
    「嘩, 你好唔好意思呀?」
    「唔係, 咁佢自己都可能食家嘛, 買錯咗就唔好啦」
    「......」

    哈哈, 玩得開心D 呀, 好多花田等緊妳啊!!
    食蟹食海膽食牛奶雪糕呀!

    回覆刪除