2009年7月2日星期四

驚險 book 酒店

點解一系列的小丸子, 我哋會咁不幸抽中晒D 奇怪人物嘅??

小丸子同學

講返訂酒店, 真係一額汗......

先係等了又等, 中午後 priceline 終於覆我, 我想 book 的酒店 full 了....
於是即刻聯絡萬福, 今次聽電話的小姐好好人, 好快就幫我 check 咗幾間, 但係全部都冇房....
最後 check 到萬事達有 (上年4 月去, 想住又 book 錯咗另一區分店那間), 但唔可以 hold 房,
要就俾錢, 但我返緊工喎......
最後放工諗住去過數啦, 打多去一次 confirm 先, 點知服務員話最後的房都冇了......
再叫佢幫我 check 吓西門町一帶有冇介紹, 佢話好多都 full 晒, 係得返一間又貴又唔算方便的.......
好徬徨之際, 都諗唔到有咩辦法..... 唯有返到屋企再算!

返到嚟食完飯即刻上網, 要可以即時確認房間的, 就只有 Agoda,
之前去泰國同上次去台北都係 through agoda website book 的, 好方便易用!
一 check 之下, 竟然有兩間我問萬福話冇房的酒店都仲有房喎!
當波比先生在家同外國同事開 conference call 時, 我就決定了 book 一家喺西門町的酒店!
西門町, 我們又回來了!!!

終於都 book 到喇, 安樂晒!!!

3 則留言:

  1. 你好勁啊! o係7買野要買夠$20真係好難...你仲可以換到3個,真係勁!

    回覆刪除
  2. I have a friend who had got 4, but all of them are identicial, even though she exchanged them in different 7-11 and asked different people to exchange for her...

    回覆刪除
  3. Sharon,

    haha, 因為波比先生喺7-11 換咗兩件波衫, 幾百蚊所以先有咁多印花,
    就咁 $20 個咁儲, 真係有排先儲到 (尤其是師奶仔點會明知 7-11 賣貴嘢都去買咁多嘢) :P

    Cora,

    係啦, 我都係換咗兩個野口同學...
    個小渚同學係波比先生同同事換的!

    回覆刪除