2009年7月26日星期日

我都唔想o架...

同奶奶飲茶, 奶奶問:「嘩, 妳做乜出咗咁多暗瘡嘅?」
「我都唔想o架, 搽晒嘢都冇用, 做嘢壓力大掛...」

唉...... 7 月開始就被暗瘡問題困擾, 係去台北嗰幾日好返D, 大概都係 stress-related/induced 的問題
咁多年來, 一讀書考試就會勁爆瘡瘡了, 做嘢太緊張都會~

搽過 OXY、白兔牌同雪完美都冇用之後, 我都唔知可以點......
於是就試埋雪完美新出的「神仙水」, 嘩, 好「那」, 應該好勁, 但功效都慢......
大家仲有冇好介紹呀?

隔離嗰支係喺台北買的洗面膏, 好得喎, 尤其是油面波比先生都話掂!
好似見到香港的屈記都有呢~

Skincare

今日有D 作病, 食完藥之後, 勁勁勁眼瞓,
除咗大病以外, 都未試過眼瞓成咁, 全日瞓吓醒吓地過......

氹吓自己開心, 去買了好多蛋糕食, 而家餅店的蛋糕, 真係整得好精緻啊~

Cakes

2 則留言:

  1. 我以前用過豆立消,都幾得架wor。

    回覆刪除
  2. e, 係??
    等我用完呢支之後, 都試吓先!
    對住D 痘痘, 真係好無奈啊...

    回覆刪除