2009年7月6日星期一

塵埃落定

老細已經決定咗唔會炒新同事, 但 i/c 同我仍然覺得佢 attitude 改善後仍然好唔掂....

或者有人會覺得醫院呢D 半政府部門好 hea, 做又 36 唔做又 36
但我可以話我個 Department 絕對唔係, 我的 i/c 亦都絕對唔會容許有D 人喺度白坐同逗人工!

i/c 已經決定唔會俾佢喺我哋醫院睇病房的病人, 因為兩個月了佢睇 adult 都仲係唔多掂.....
於是就決定佢差唔多全部時間都睇小朋友 cases,
i/c 問我覺得點, 我都只好無奈地話咁都冇辦法啦, 老細唔炒佢, 又驚佢整死D 病人唔敢俾佢上病房,
咪做小朋友囉, 唔死得人嘅, 係可能拖慢咗人哋D 進度o者~

i/c 編好時間表, 之後我就同新同事計數, 唔該佢每日起碼同我睇 12 個 cases,
我會 closely monitor 住佢嘅時間表同每月的 output, 以防有人詐詐帝帝唔做 case 日日白坐囉~

今日我俾D 嘢佢做, 佢夠膽死轉個頭點個文員做, 你話係咪睇少眼都死吖?
偷懶同卸膊, 自問我真係未遇過一個咁了得的同事!

沒有留言:

發佈留言