2008年11月1日星期六

勝利牛丸

住o左元朗咁耐, 都係第一次去食勝利牛丸,
人人都話好出名, d 人由第二區入o黎食, 究竟有咩咁吸引呢?


我o地見佢長期都好多人, 夜晚我o地放工o既時間佢已經收工唔做生意,
真巴閉!


佢全店得牛丸同牛腩粉麵賣,
單拼同雙拼都係 $19/碗, 我當時叫個雙拼啦!



我要讚 d 牛腩真係炆得好好, 好入味, d 腩汁撈落 d 河粉真係超正!
反而牛丸我覺得冇咩咁特別要特登o黎食喎, 係就係好彈牙o既,
但好食過佢o既我都食過~


哈, 不過碗麵都算細碗, 波比先生食完都唔飽....


食完飯, 去行書局, 終於都買到台中地圖喇, yeah~


book 酒店有阻滯.... 就係想 book 的酒店星期六已經 full 了....
我睇過幾間, 網上 check 過星期六都 full 晒呀,
而家唯有試o下貴 d o既酒店啦,
我o地去韓國泰國台北都未洗 book 咁貴o既酒店呀...
查實去台中, 絕對貴過去台北,
不過想睇靚景, 要付出代價的

沒有留言:

發佈留言