2008年11月3日星期一

風月堂水準 Dinner

今日去o左 HA Head office 聽 seminar,
5pm 放得工, 未到 5:30pm 就出到旺角, 實在太 happy


我先踩o左上萬福旅行社攪台中酒店o既 booking,
呢間o野 d 生意唔知係咪多到唔憂做,
我先搵幫我訂機票的崔小姐幫我攪酒店, 留o左個電話, 佢係完全冇覆過我!


星期六我就再打去, 直接同接電話的鄺生話 book 酒店,
仲已經俾定兩間o既 CHOICE 佢, 叫佢幫我 check,
點知過o左星期六日同今日全日, 佢都冇覆我, 真激氣,
於是就直接踩上去, 有就有, 冇就冇, 唔好再要我等佢o地覆電話!!


一入到去就有位許生招呼我, 我話想 book 酒店,
原來根本好簡單, 佢打個電話去問問, 就即刻 confirm 到有房了,
我 xyz@(#^), 之前o個兩個 staff 攪咩?!


俾埋錢好快就攪掂, 前後不過 5 分鐘已經攪掂晒!
如果唔係我親身上o黎, 都唔知等到幾時!


到今晚 6 點幾食食o下飯, o個位星期六話幫我 book 的鄺生「終於」都打o黎喇,
我寸佢:「我頭先已經上o左o黎你o地度攪掂晒喇喎」
真係有生意都唔做咁!


而家台中酒店攪掂了, 仲差清境民宿未 confirm 我, 又要 send e-mail 去追喇...


 


是晚 DINNER @ 風月堂, 波比先生個同事借o左張八折卡俾我o地,
所以o黎試試!
有窗口位坐, 好開心啊!



餐包仔係自家製? 好軟綿綿啊~



呢度樣樣食物都真係好有水準, 唔怪之得要收呢個價...


鵝肝牛柳薯菜: 鵝肝好香超好味啊!!!!



鱈魚羊扒飯: 鱈魚好好好滑啊~~



最後來一杯好正的咖啡, 真係講唔出o既正!
仲有我最愛的甜品: 朱古力雪糕 + 又熱又脆的窩夫, 真係好滿足呀!



我問波比先生: 「你同事點先攞到張八折卡」
波比先生: 「冇呀, 一年食滿 $5000 就有o架喇, 佢一星期o黎食一次囉」
我:「你 d 同事真係有錢喎......」

沒有留言:

發佈留言