2008年11月8日星期六

新開始

最後都放棄了 Yahoo, o係 Blogspot 從新開始,
舊o既唔去, 新o既好o既又點會o黎?
雖然呢度收視率應該冇咁高, 但我還是覺得應該為自己保留一定的私隱

Blogspot 有好多 Function 真係比 Yahoo 好, 如果識少少 html 的, 網頁的可塑性很高,
最好o既係佢可以o係 setting 度揀唔會俾人o係 search engine 度 search 到,
亦都可以成個網淨係俾 by invitation o既人睇,
唔鍾意時, 成個 BLOG delete o左佢都得, 咁先係嘛!!!

不過o係呢個新 blog, 都係o個句, 大家千祈唔好提我個真名喇
我以後o係大家o既 blog 留言, 都係會用藝名好了,
而因為唔知o個 d 無聊人係咪已經偷偷地睇o左我 d BLOG 友o既 blog,
所以大家都唔好 disclose 我呢個 blog o既 address o係大家o既 blog 度喇, thanks!!!



今日一個新開始, 多謝波比老公去買麥當當早餐俾我食


呢個魚柳早餐唔錯啊!

仲有涼涼的天氣下, 飲一杯熱朱古力, 實在太開心了~

下晝同波比老公出旺角, 終於佢都擁有一部自己的數碼相機了,
我第時可以約你去影相喇!

講開又講, 其實今日係攝影班的第一堂, 但我兩個朋友仔都唔o黎,
今堂又只係教 d 相機清潔o個 d, 哈哈, 所以我都走堂了!

波比老公推介我要食呢間人氣的肥姐小食, 我話「車, 有咩咁特別?」
不過一試之後, 原來佢 d 生腸同雞腎真係整得好爽口好好食,
怪唔之得佢成日o黎「偷食」啦!








2 則留言: