2008年11月2日星期日

Shopping SuNdAy

星期日, 又因為發惡夢瞓得唔好, 晨早就起o左身


頻頻 check e-mail, 但間清境民宿同埋旅行社都仲未覆我有冇房, 煩...


去屯門食 lunch 之後, 行行市中心, 被芝士蛋糕吸引了食個 tea,
波比先生最緊要有咖啡嘆 (近來星期日佢常常嚷著要飲咖啡)



同埋有得打機



o黎緊一星期好多節目, 都係煮唔到飯居多,
買定一系列的波仔飯帶返工食!
因為 Canteen 的食物仍時好時壞



嘩, 今日係出血日呀~


買o左架遙控九巴俾謙謙做生日禮物,
又買o左個類似 Barbie 公仔送俾醫院的小妹妹


下晝同波比先生一齊出旺角, 去o左義順食o野,
雞蛋鮮牛治的蛋同牛都好滑滑,
木瓜牛奶超足料! 杰到o丫.....



食飽飽佢去踢波, 我就去o左逛商場,
我諗我都有一兩個月冇認真行過旺角了, 旺角太迫人了,
你完全唔覺得經濟有幾唔好


此行查實係想買條姊妹裙, 去o左唔少舖頭,
但其實來來去去都係o個間廠o個 d 款


豬太對條裙有幾個要求啦:
(1) 要有吊帶: 冇身材的豬太恐怕 low cut 裙會係咁跌....
(2) 唔好透啦: 我見過人o地 d 姊妹裙雪紡料勁透, 真係入面著乜都睇到晒,
真係唔明白點解 d 人可以咁著.....
(3) 簡單就得喇: 哈哈, 結婚o個個又唔係我, 無需要著到咁行!
之前去飲, 見過 d 姊妹著到好行, 加埋整過皇冠o係自己頭上面!
真係睇到我滴晒汗....


睇o左好耐, 深色的款(一定唔透)我覺得好似唔太適合, 淺色的又覺得好透,
最衰係好多舖頭都冇得試, 點敢買呢


後來去到一間舖頭, 見到一條係香檳色的, 似係絹的質地唔透啊,
睇落冇乜 cutting, 但就係我鍾意的 plain,
老闆又俾我試上身, 太好了!
一試呢, 嘩, 好 fit 好 fit呀, 我覺得就係佢喇!!
於是毫不猶豫地買了~
不過其實呢條裙我o係第二間舖頭見過, 白色又冇得試, 但係賣平成半有多!!!
呢度係就係無啦啦貴 double, 但係我行o左咁多間真係搵唔到呢隻色,
明知佢係賣貴o左都算啦~


姊妹裙呢家o野, 我諗最緊要係著得舒服又方便,
如果為o左自己扮靚連行步路都就住就住, 咁點做o野呀?!
當日我希望幫朋友仔影好多靚相, 應該要身手敏捷地左攝右攝啊, 哈哈~

沒有留言:

發佈留言