2008年11月23日星期日

仲病緊...

病o左已有一星期多, 仲有少少喉嚨痛,
但間歇性地周身唔舒服, 今日無啦啦又反胃想嘔 (大家千祈唔好亂諗o野問我係咪有o左),
頭痛有時又心口痛, 嗯.....

所以今日都係足不出戶, o係屋企冇咩攪, 就 plan 好晒台中的行程~
短短的 4 日, 行程排得密密麻麻, 原來台中加清境, 4 日實在太短,
很羨慕有些 Blogger 可以十幾日台灣環島遊,
不知道我和波比先生會否有機會過一樣的流浪日子?

o係網上搵到好有用的公車地圖, 實在太好了!
沒有捷運的台中, 唔係自駕遊真係好唔方便.....
我諗好多時都要打的, 不過要衡量一下地圖上的距離, 是否心想的距離~

見到有 Blogger 住的清境民宿超超超靚啊! 好羨慕啊~
早一點知道有咁正的民宿, 我諗我一定會 book 呢間,
因為佢o既落地玻璃 SPA, 咖啡機, 朱古力都太吸引了~~


沒有留言:

發佈留言