2008年11月15日星期六

Gathering & Photo Class

星期六, 喉嚨痛到瞓唔到, 又一早起身
發現波比先生都病o左, 唔係呀.... 我傳染o左佢? 隻菌好勁喎!
早知上星期快快去打o左新流感針先啦....

中午約o左謙謙, 補祝佢生日快樂

謙謙整的心形餅

謙謙話要去「一番」, 我o地好耐冇o黎過喇, 因為佢日日都排長龍
拳頭咁大舊飯 (雖然三文魚都按 proportion 地好大片),
食三件已經飽晒!

海老天婦羅, 又係勁大!!!
雖然喉嚨痛緊, 都食o左一隻!


呢份係我o地送俾謙謙的禮物啊~
八歲人喇, 唔好成日發脾氣啦~

之後我o地返o左 Dental Library 借還書,
點知遇著佢停電, 用唔到電腦入借書 record, 又消唔到磁,
於是我就拎住兩本消唔到磁o既書, 要好小心唔好入 d 有警報系統的舖頭喇

我o地再去o左海旁拍拍照, 維港每一日都在轉變




5pm, 是時候去 Pacific Coffee 歎咖啡同 cheesecake, 仲有睇o下書,
如果唔係趕住返元朗上攝影班, 可以 hea 好耐

今日我終於都冇走堂喇, 諗住佢個 syllabus 呢兩堂係教 d 無為o野唔去都罷,
點知原來個阿 sir 有佢自己的 syllabus,
今堂已經教光圈、快門、ISO、WB 喇! 好彩有返咋~

以上 d o野我睇過書, 都已經知道係乜, 不過阿 sir 都有講到一 d 我唔知o既o野,
有 d o野真係睇書睇唔到o架~
堂上有好多爛 gag....... 阿 sir 坐o係度齋 talk,
我同朋友都覺得佢有 d 相 demo o下會好 d~

班中有一半 (一半有多?) 係女仔, 估唔到咁多人啊!
影相唔係男仔的專利呀, 哈哈!
班中有 1/3 人用 DSLR 啦, 其他大部分都係 DC 仔, 少數用我呢 d Prosumer 機~
究竟上多幾堂會唔會令我有買 DSLR o既衝動呢? 待續.....

4 則留言:

  1. 請問個 dslr coruse 係邊樹攪架? $$$ ? 我都想去學下. hehe. tks

    回覆刪除
  2. 我而家o係工聯會上堂呀, 好抵, 幾百蚊有成 11 堂!
    佢好 full o架, 等下一期你報名都要快手先得!

    回覆刪除
  3. 丁 q ~ 有用嗎? 剛剛睇了加開果d...都 full了....要等 3 個月後....omg >_<

    回覆刪除
  4. 係呀, 開親都好 full o架
    我報之前o係 Yahoo Blog 度 search, 睇過上過o既人o既 comment, 大致都 ok o架~
    我暫時都係上o左一堂, 未能客觀地 comment 真係好唔好~

    回覆刪除