2008年10月31日星期五

向台中出發

波比先生去o左哈囉喂 BBQ,
豬太一人的 dinner, 去o左元朗廣場斜對面的車仔麵,
$13 一碗有咁多樣唔同o既餸, 真係點捨得搬離元朗



之後去書店睇睇旅遊書,
係啊, 我o地 12 月又飛喇, 今之的目的地係台中, 點解係台中?
你睇o下呢個 website 你就會明白了


http://cingjing.com.tw/cjcjha/hotelbest/hotelbest.asp


此行一大吸引之處, 係去清境住好靚好靚的民宿,
見到 d 相, d 雲係o係你腳下o架, 實在太不可思議了!



o個度仲可以睇綿羊, 同埋有大片草原添!
冬天最凍的時候, o個度係會有雪o架~~~ 我真係唔知原來台中會有雪囉!!


另一 mission, 就係o係台中市飲飲食食啦,
台灣o既夜市實在係太吸引喇!


不過自由行一大問題, 就係我搵唔到一本好詳細介紹台中o既書,
買o左一本, 睇過兩本, 都係得好少篇幅, d 地圖又唔清楚,
交通指示更加係冇.... 台中又冇捷運, 我諗我o地都係不停搭的士居多~


而家仲搜尋緊好酒店, book 埋酒店就可以切實地 plan 行程了~

沒有留言:

發佈留言