2008年11月22日星期六

滿載而歸

星期六, 又頭痛痛到瞓唔到, 六點幾醒o左....
已經好多日係咁, 次次都係痛埋差唔多o既位, 真係要小心 d

今日完成了一大重大工程, 就係將舊舊 Yahoo Blog 中所有 450 篇網誌 set 晒做 private post,
沒有 Login 的人一篇都睇唔到, 自己又可以 keep 返住所有紀錄,
450 篇逐篇 set, 真係想死! 不過總好過要 delete 晒佢o丫~
睇返一整年的日記, 開心唔開心的事都有, 有 d 原來已經係成年前o既事,
又更加覺得時間過得好快~

今日去o左定期的洗牙 + 檢查, 呢個牙醫洗牙好大力呀!!!!
攪到而家 d 牙仲有 d 酸軟感覺, 食o野都有 d 辛苦...

夜晚去o左屯門市中心食飯, 試o左新新地開的「潮館」, 食物同服務都唔錯啊!
佢而家免收茶芥同加一, 咁樣起碼平o左五十蚊, 真係抵啊! 所以好好生意啊!

之後行 Toysrus, 想買定聖誕禮物俾謙謙同醫院的小妹妹,
不過未睇o岩啊~
今年在這個地方, 不用寫聖誕卡給小朋友, 不用準備聖誕禮物給小朋友,
亦沒有了同事間的聖誕聯歡會, 與我過去的五年很不同~

行書店途中, 波比先生偷偷的買了這個送給我~

嘻嘻, 是新出的麥兜八達通卡套連鏡, 超實用又可愛~
我告訴波比先生這是難得的好禮物,
好過那些幾百至數千元, 但我又不太常用的電子產品
(有人早幾日失驚無神送o左個好貴的電子相架俾我.....)

離開前, 發現以前的百佳竟然變了 Taste, 逛逛之下又買o左好多美食,
滿載而歸啊~ :P

2 則留言: