2008年11月28日星期五

早來的生日驚喜

謙謙今日學校放假, 話o黎醫院搵我食飯,
我話驚太多 cases 要好快食完, 驚佢o黎到又陪佢唔到, 但佢點都話要o黎, 好吧

點知, 原來佢同媽媽整o左個士多啤梨芝士蛋糕俾我, 預祝我生日啊~
真係好驚喜又感動!

End product 雖然只是一件蛋糕, 但係我知道由買材料到整好, 一定要用好多心機
真係好多謝謙謙同媽媽的一番心意~
食o左兩件之後, 拎o左餘下的大半個返屋企「順便」同波比先生慶祝埋~ 哈~


今晚約o左阿靜同 Cora, 要傾我o地的 Group presentation!
一路食飯一路傾總好過齋傾咁慘~
有了方向, 要開始睇o下 Journal 先得!

多謝 Cora 的杏仁糕啊, 食完話妳聽好冇味呀~


沒有留言:

發佈留言