2008年11月16日星期日

大病中

今日一起身, 肚痛胃痛又想嘔,
出去食完 lunch, 仲發埋燒, 於是全日就瞓o下醒o下溫溫燉燉咁過o左....

到o左夜晚真係好唔舒服, 又燒到 101 度, 於是出去睇醫生,
平時睇開o個個唔o係度, 呢個係替假,
好攪笑地, 佢一路講「o拿妳咁咁咁, 我就開xxx 藥俾妳」
如是者數晒我o既 symptoms 開o左 8 隻藥,
最後竟然話:「二四六八, 嘩, 八隻藥咁多, 唔知妳食唔食得晒, 妳覺得點呢」
我:「o下, 你決定啦」 (有需要的話, 10 隻都要食o架啦)
「咁呀, 妳係咪好想嘔呀? 係o既話都係唔好開 aaa 同 bbb 俾妳喇, 開 Panadol 妳冇咁易嘔」
「妳 d 咳係咪好嚴重呀? 唔係就唔好食咳藥咯」
「呀妳 d 鼻水鼻塞嚴唔嚴重? 唔嚴重就唔好食o個隻收鼻水藥」
我都真係 O 晒咀, 點解 d 藥係可以咁傾出o黎o既?!?

最後 7 隻藥, 二百五十大元, 究竟 d 藥係咪咁掂呢?

波比先生去o左踢波, 又受傷返o黎!!! 今次係撞到成隻眼腫o左瘀o左!!!
激死我擔心死我喇!
唯有用古法同佢碌雞蛋, 碌完 d 瘀血出晒o黎, 好恐怖呀~

如果大家o係街上見到個左眼係 Smoky eye o既波比先生,
唔好嚇親

3 則留言:

  1. 呢排d天氣真係好易病... 我都病ing..>-<..
    星期三又轉涼呀, 著多件衫.. get well soon!!!

    回覆刪除
  2. oh you're sick ar?
    Take care ar...
    if too sick have a S.L. la...dun infect the patients ar~~ :p
    get well soon!

    回覆刪除
  3. u 2 take care and get well soon lah.a~shu~lee

    回覆刪除