2008年11月15日星期六

星展終減息至5.25厘

【明報專訊】匯豐早前減息0.25厘,星展香港曾表示因資金成本壓力不跟隨減息,使本港再次出現三個最優惠利率(P)。惟該行昨已表示即日起減息0.25厘,至5.25厘,與其他「大P」銀行看齊,該行表示暫未有計劃調整新做按息利率

嘩, 星展終於都減息咯, 令人雀躍的消息!!!
而家每月供千幾蚊息咋, 真係覺得好抵, 我傳統o既思想, 覺得點都係供抵過租~
咁平o既 P 加埋之前做落的息口, 令人覺得換樓又做過份按揭的話, 好似好蝕...

話就話樓市係咁跌, 但我個屋苑近來就多o左好多人睇樓, 差唔多日日都見到有!
其實有好多人都係等緊呢個時機呢

日日都聽到有公司執笠, 有公司裁員,
經濟差之下, 呢排收到好多 Promotional e-mail, 好似有好多優惠,
例如麥兜店日日 send e-mail o黎 promote 佢 d 冬裝,
Toysrus 又寄成本 Catalogue o黎, 又話送 300分星卡o既分俾我,
加埋我就有 1000分仲即刻兌現o左做 $50 coupon 寄埋o黎! (咁都得?!)
帝京酒店的花月庭仲派o左張 Buffet 75 折卡o黎我o地信箱 (因為都係新鴻基集團?)
優惠多到數都數唔晒, 哈哈........
就o黎聖誕節, 度度都一早開始賣聖誕 Box Set 了,
哈, 出血的日子快到了~

沒有留言:

發佈留言