2013年6月30日星期日

[愛健康食物] 水果酵素 Round 2!

人人都在談論究竟星期二洗唔洗返工, 但今日都仲未 feel 到個風的威力, 好天得嚇人~
今早去了大棠跑步, 而家跑友鄰居已搬走了, 波比就同佢喺元朗運動場跑上山 (上山嗰吓真係好黐線.... 已經 5km),
我就自己揸車去大棠等佢哋, 走時又做司機車佢哋走~

可能 Long weekend 好多人外遊, 停車場竟然唔多車~
超美的藍天白雲呀~~

IMAG1573

輕鬆地跑了 9km 唔夠, 因為鄰居趕住走呢~
烈日當空, 流汗流到爸爸聲.......

IMAG1572

食完飯同波比去配眼鏡, 佢終於都配了副全視線,
其實我都想佢配好耐, 眼睛真係好重要, 而家香港的紫外線又成日都咁高, weekend 我哋又跑步行山,
唔保護多D, 第時老咗有眼病真係九成都返唔到轉頭就慘......
雖然三千幾蚊真係幾貴 (有人度數很深), 不過我寧願佢配副有用的眼鏡, 好過買個無謂的電話俾我啦~

之後去了買水果, 整第二次的水果酵素!!
講吓第一次飲完點: 嘩, 唔好講笑, 飲咗嗰排, 條腰瘦咗!!! 肚腩仔又細咗! (我呢排係做少咗運動又冇食少嘢o架!)
所以, 我個人覺得係 work 的! 信不信由你~

今次整提子酵素, 其實D 網站都教要風乾先入樽就唔會發霉,
但其實我覺得D 水果本身都係有汁o架啦, 入樽一晚後咪又係成樽濕晒??
而且一切開D 提子, 咪又係濕, 所以我對要全乾先入樽的說法還是半信半疑......
求其曬一曬我就入樽喇~

P1210370

哈哈, 今次唔知會唔會變葡萄酒??
試吓每日打開其中一樽, 睇睇有咩唔同先!

P1210371

沒有留言:

發佈留言