2011年11月12日星期六

很廢的麵包班

今日去咗上一個團購的麵包班,真係嘥我時間超呃錢!

去到一個麵包工場, 9 人一班,
教整牛角酥同埋法包, 根本個麵糰已經搓好晒,我喺兩小時入面,掂麵糰的時間不夠兩分鐘!
佢乜都係用機搓,根本教唔到你搓粉的技巧

牛角酥部分,我只係負責捲埋佢同掃蛋漿…
法包就只係整形同界花
我整開麵包都仲好 d, 其他未整過麵包的人,一 d 都唔明白要做乜,唔知點收口同搓長,個導師根本一 d 都冇教手勢的要點, d 同學唔知道,係咁搓,搓到冇晒氣泡,變了硬麵條…
佢講"鬆弛"、"排氣" 等專用名詞, 唔整開麵包的同學真係完全唔知佢 up 乜囉!

喺完全混亂同欠缺清楚講解之下,上了個半鐘
再要等半個鐘焗法包,中途我已經好想走囉… 我返去睇書睇網頁都仲清楚過佢!
雖然只是一百蚊, 但我覺得根本一D 都唔值囉~
最後拎了製成品就即走喇!

呢個班真係好廢,似係參觀麵包工場多過係上堂囉…

返到屋企, 試吓個法包
食入口真係想講粗口, 硬到o趙唔開, 我 xyz!&^(#%
我用 No Knead Bread recipe 整的好食過佢多多聲!!!

111201

牛角包.................. 一食入口成口都係油, 根本落得太多酥油了,
係鬆, 但係成口油的感覺, 我食半個都怕怕............

111202

攪到我晚飯都冇時間食, 真係好後悔 join o左囉............

沒有留言:

發佈留言