2011年11月5日星期六

手搓流心朱古力包 + 海鮮 BBQ

哈, 好耐冇整手搓麵包了, 不過看了 Carol 的 Blog, 忽然間很想很想吃軟麵包~
之前整的免搓包係就係超方便, 但質感始終同手搓包唔同的~ 不會有那一絲絲的質感~
今朝見有點時間, 就的起心肝整一整了~

我用了 Carol 的一口芝士軟包的食譜, 把芝士粉換上可可粉,
Carol 的方法不用中種或湯種, 對我這些即興造麵包的人來得方便
她教用撻麵糰的方法, 要 200-250 下, 嘩......我又搓到滴晒汗 (但又抹唔到.....),
很攰, 不過相信絕對可以減 byebye 肉~
原來撻的方法, 比我之前上麵包班的搓法更好, 今次真真正正搓到滿意的薄膜~

第一次發酵, 看看那內藏的氣泡!

110501

不過見個麵糰唔多發, 哎呀, 勁驚D 酵母死咗囉............
好彩, 後來都發咗, 不過我覺得脹大的程度不是預期中多~ 都是我懶, 沒有先把酵母開水
中心放了入爐用的鈕型朱古力~

攪咗足足三個鐘, 終於整好了~ 不過趕出街未試食住~

110502

今日去了舊同學的婚禮, 每次去人婚禮都是開心和感動啊~

之後去了二德惠敗家, 又買了很多造麵包的配料~
還去了報名學日文! 是的, 我下定決心要學習日文了!
因為碩士讀完了, 醫院內部的考試也考完了, 我終於都可以安心花時間去學些自己喜歡的東西~
識點日文, 真係去旅行時方便好多呀! 今次去就係啦, 起碼有D 車站名識睇識讀,
唔明的可以查日文未典, 問人幾多錢, 人哋答返我日文都知人講乜! 真係 very good 呀!

睇咗好耐網上的 comment, 都冇一面倒的話邊間好,
有睇過 HKU SPACE 同 CUHK 的課程, 感覺上有保證D, 不過有排先再開班
所以今次搵咗間細細間的日語中心, 睇吓好唔好, 同埋佢D 時間幾夾我,
我又唔想星期六日要特登出九龍學, 星期一至五又驚波比冇飯食,
而家呢班, 我可以約波比食完飯再去上堂, 太好的安排了~
學一年其實都要過萬蚊呀, 之前都有諗過工聯會的 $440/3個月, 不過覺得老師真係有點 hea.....
所以都係寧願貴D, 希望真係學到嘢, 唔會嘥我時間啦!

返到屋企, 可以歎個下午茶了! 嘻嘻, 這次的包包真的唔錯呀~
而家知道其實連我日日食的嘉頓方包都原來加了很多防腐劑、乳化劑、膨脹劑.........
真係覺得應該要自己整多D 麵包食呢~

110503

今晚好 happy, 去了波比同事家 BBQ, 就是在我們家對面的村屋~
嘩, 有自己的花園, 種了很多菜同香草呀~~ My dream farm!
最勁的係自己種了洛神花, 屋主還請我喝了一杯洛神花茶, 正呀~

110504

有可愛的小狗, 陪我們玩了一個晚上!

110505

今晚 BBQ 勁咯! 有我們負責買的海鮮, 有扇貝同埋美國珍寶蠔呀! 又新鮮又好味!

110506

屋主還自家醃了羊架, 非常嫩非常好食!

110507

其他食物多得不能盡錄, 我們買來的大蜆啦, 牛扒啦, 蕃薯啦, 也是十個正!

110508

超開心的一晚~

1 則留言: