2011年11月6日星期日

跑到上山

波比先生幫我報咗名, 參加 Nike Running Club 的 training course, 今日是選拔的 selection run~

哈哈, 我呢個元朗村姑都好耐冇過過海了~ 對上次已經係書展~
在西環的泓都樓下集合, 要跑上山!!!
吓?! 我都係去到先知! 真係死得咯..........
我初時以為係至多由德輔道上到高街咁一條斜路, 點知唔係! 係跑成公里的斜路, 救命呀!

仲要係跟住成 40 個好強的男子組跑, 跟住佢哋的速度, 攪到超辛苦,
上完斜就橫隔膜抽住痛....... 好痛咁死返嚟!
睇返時間, 吓?! 斜路都用到 6'12"/km, 唔怪之得痛到想死了............

今日, 終於都過了 400km 的大關!

110703

跑得咁辛苦, 希望抽得中上 training 啦~

跑得咁辛苦, 梗係要慰勞吓自己, 去了西環有名的祥香園歎杯奶茶先!
坐低那一刻, 太感動~

110701

之後同老公叮去中環搭地鐵, 我哋好似 n 年冇咁浪漫過了~
想當年仲讀緊 U, 我在圖書館讀書讀到好夜的時候, 波比先生會來接我, 然後一齊搭叮叮~

110702

夜晚去了運動家敗家, 買了成千蚊的跑步服裝同鞋,
嗜好呢家嘢, 真係好花錢.......

沒有留言:

發佈留言