2011年11月8日星期二

日式蕃薯包

哈哈, 今次的蕃薯包, 係咪有幾分似喺 A-1 Bakery 買到的呢??

話說我成日都見到我個小朋友 case, 在 waiting area 等睇我時, 拎住舊日本蕃薯吃得津津有味!
我一路都好想知道日本蕃薯即係咩味呀?
哈, 前兩日行街市, 終於都第一次買了來試試!

原來日本蕃薯不是太甜, 較實的質感, 最有趣的是.....
它明明是蕃薯, 但味道像栗子!!! 哈哈哈, 是真的!!!
當我整了這個包讓波比先生試, 叫佢合埋眼嚐真味道, 他也說很像栗子的味道!~

吃過 A-1 蕃薯包的朋友, 都應該知道它面頭有層啡啡的粉,
我看了書, 原來是麵粉加可可粉, 今次跟著做, 果然外貌有八成似!
用了 No Knead Bread 的 recipe, 麵包的密度很高, 要咀嚼很久, 很飽肚的!
不似街上的膨漲劑麵包, 吃了後肚子仍完全空洞感.............
我問波比先生做乜今日攪到咁晏先出門口, 佢話淨係食個包都食咗 10 分鐘!

110801

今日落雨, 唉, 醫院好忙遲咗走, 忽然間想到不如又試一試另一種回家的方法, 今次是巴士加鐵路~
論時間實在冇乜賺, 不過可以去到荃灣的楊屋道街市買餸, 再搭西鐵返屋企~
原來楊屋道街市的蔬菜很平, 比元朗的還要平!!
不過肉的選擇唔多, 買肉我還是喜歡到超級市場慢慢揀~

做了這個蒜蓉焗三色椒茄子

110802

拌勻後, 顏色好豐富, 又好健康啊~

110803

沒有留言:

發佈留言