2011年10月21日星期五

朱古力脆皮包 x 元朗的德國佬

考完試, 終於可以過返D 正常生活,
今朝一早又整麵包, 是沒牛油沒雞蛋的健康脆皮包, 加了朱古力實在開心

102106


仲有幾日就放大假, 要好好清埋手頭上的工作,
最難攪就係我手頭有好多個 BB 仔 case, 要趁放假前全部都睇一 round 先, 但我又唔多夠時間...
不過好彩而家我已經係熟手技工喇, 哈哈~

今日睇完個 B, 放返佢入箱度, 一打開條毛巾.................... 屎..............
點解D 屎會必晒出嚟o架................ 好彩我有戴手套同埋著晒保護衣o者............
跟住就獻出了我人生的第一次 - 幫 BB 抹屎屎喇~

今晚可以同老公一齊再慶祝了!
睇 openrice 知道元朗新開了間德國餐廳「德國佬」, 一向愛吃德國豬手香腸的波比先生又點可以放過!
七點幾去到, 嘩, 雖然位置偏僻但係好多人, 證明應該唔錯掛~

點餐後, 有兩個據聞係自家製的香草麵包送上, 味道實在好, 夠鬆軟又很香的香草味! 這是元朗沒有的美味~
千層麵是很用心去做, 在其他餐廳食過的有時都好 hea,
呢度的有肉醬同埋茄子餡, 加了不同的香草同香葉, 千層麵的軟硬度適中, 一啖中有齊不同的美味, 很讚!


102104

最期待的豬手出場了, 份量果然好多,
不過其實較為失望, 太咸同埋個皮燒得太硬了, 沒有白飯去送一送的情況下, 實在咸得有點難以下嚥,
最後, 我食了兩件都放棄了, 波比食完都話食到個口痛.......
暫時來說, 還是最愛珀麗灣 Oma's Kitchen 的豬手呢, 講起又想去食喇~

102105

沒有留言:

發佈留言