2011年10月3日星期一

芒果千層酥 @ Cake 1 Cake

我一路都冇乜興趣報坊間的蛋糕班, 一來有D 太簡單冇乜 skill, 我自己睇書都識整啦,
二來整完咁大個蛋糕, 都唔知叫邊個食.....
三來, 蛋糕班的價錢都唔平, 上一次我不如買多幾件工具材料好過

不過今次機緣巧合, 同事師妹搵我一齊去上堂,
愛整餅的朋友, 相信除咗二德惠之外, 對 Cake 1 Cake 都唔會陌生,
課題是芒果千層酥, 初時都驚有D 搵笨, 會唔會係俾塊即食酥皮你自己砌D 嘢上去?
好彩唔係! 係教由牛油麵粉整到變酥皮呀! 所以是值得學的!

個 Miss 真係教得唔錯, 講解得好詳細,
一路整會一路指點你搓粉的技巧, 唔似有D 班, 導師示範完就齋睇你做~
整一塊酥皮, 原來比我想像中簡單! 不過要焗得就鬆起, 當中又有好多學問!
不過真係大部分的成份都係油囉.......

100301

Miss 讚我的酥皮係全班最靚的

100302

剪開酥皮, 中間夾上吉士同芒果, 上面有點裝飾, 完成了!

100303

嘩, 好似出去買的! 今日只整到三件, 每件成七十幾蚊o架!

100304

小心翼翼的拿回家, 同波比分享, 真係超好食! 見唔見到有好多層呢?
D 酥皮又薄又脆, 正過晒出去餅店買的!! 我真正明白, 超級市場買的即食酥皮真係整唔到呢種效果~
不過要用兩個鐘先整好一塊酥皮, 真係要好有耐性先得!
吉士是用水開, 如果用奶開會香D, 應該會仲好食!


100305

這個班, 是很好的經驗呀~

沒有留言:

發佈留言