2011年10月6日星期四

新玩具 - Nescafe Dolce Gusto

波比先生又有新玩具!!!
呢部 Nescafe 的 capsule 咖啡機其實都出咗好一段時間,
想過買, 好似好方便,
但最後都冇買, 因為只可用 Nescafe 的 capsule, 其實限制了可沖咖啡的品種~

不過波比有個同事有, 正所謂人有我有, 人哋講到好好用, 攪到佢心郁郁,
咁啱阿姨姨丈去了英國, 波比表妹又發現呢部機喺當地賣平香港成一半,
所以波比就叫人幫佢買返嚟....... 咁重咁大部, 都真係幾唔好意思, 俾佢激死..........

好了, 尋日部機到手, 今日有人就要即刻玩吓
先放 capsule 入去, 加水

100602

只需要啪一個掣, 就有咖啡出, 係咪好方便呢!!!?

100601

睇吓你沖咩咖啡, 決定要放一至三個 capsule,
第二個 capsule 的是奶, 流出來的是奶泡

100603

波比的 cappuccino , 佢話好好飲喎, 又真係幾香嘅~
喺屋企唔洗郁, $4-8 的價錢有一杯 cappuccino , 計落都算 ok,
一個月, 頂多咪10-15 杯, 都係百零蚊, 去星巴克一次都要呢個價~

100604

到我的 Latte Macchiato

100607

這杯有點淡, 我要後期加工, 加了點可可粉, 變了朱古力味就正好多了!

100608

更多的味道
http://www.dolce-gusto.us/Products/Capsule-Flavors.aspx
哈, 真係又一個無底深潭...... 有咗部機, 我覺得你又會不停買唔同的味嚟試囉~

****************************************************
Steve Jobs 今日離世了, 其實以佢的貢獻同成就, 我覺得佢會死而無憾~
iPhone 為我們帶來了很多很多的方便,
沒有了它, 我就不能看天氣、看地圖、看新聞、查電郵,
陪我搭車解悶、陪我跑步去打氣、讓我方便的拍照,
它的確是很優秀的發明~

人終歸一死, 癌症死的確對病人同家人都很折磨,
但換一個角度看, 中風心臟病那種突發的死, 我覺得更難受~
癌症雖然總會有一段生命倒數的日子, 但起碼你知道你生命即將終結,
你尚有時間去了結一些心願, 做一些想過但一直都未做過的事, 及對家人說再見,
我覺得, 人生會較為無悔無憾~

沒有留言:

發佈留言