2011年10月4日星期二

我的 300

捱過了辛苦的夏天,
到而家咁涼的天氣, 唔去跑步就真係唔抵
運動場好好好多人呀! 唔知係咪因為好多人報了渣馬, 所以忽然間多了好多人來練習!

近來對腳好似有D 問題, 唔知係咪有一兩次跑得過激所以整親......
上星期聽 seminar 的得著, 就是醫生話原來 knee pain 都有分幾種,
睇吓係前面痛, 內側痛定外側痛, 成因同處理方法都是唔同的
咁我就上網 search 吓 "Anterior Knee Pain" 啦, 正是醫生講的 runner's knee,
有篇 article 教做D 運動去處理 knee pain, 真係得閒都要做吓!

今晚突破了 300km 大關, yeah yeah yeah~

IMG_1420

朋友問我哋有冇報渣馬?
波比報了半馬, 因為嫌 10km 的地點太遠了, 又太早起身了~
去尖咀的半馬我們搭西鐵很方便呢~

我就冇報了, 跑半馬我覺得我未得囉, 跑步呢D 嘢真係唔好夾硬嚟,
一次去得太盡的話, 傷咗真係好閉呀~
當日我就做攝影師幫波比影相啦! :D

沒有留言:

發佈留言