2011年10月7日星期五

煲薑醋

如果我話你聽, 我喺屋企煲薑醋, 會唔會嚇親你?!

哈哈, 我絕對不是有咗, 只係太貪吃, 我是超愛吃薑醋的, 去到酒樓一定會叫,
亦試過買鴻福堂即食的, 四十幾蚊, 嘩........... 淡而無味超唔掂, 仲要一大舊豬手, 根本得極少我喜歡的薑和蛋.......

於是, 我就決定自己試試煲, 其實都唔太難,
不過我冇落豬腳呀 , 因為我根本唔食的, 所以只是薑醋蛋,
蛋除了雞蛋, 還有鴨蛋呀! 大家有冇食過呢? 上次同事生, 煲了有鴨蛋的, 超好味呀!!!

10070

浸咗一日, 味道已經很不錯了, 開心~

今晚晚餐, 去了旺角一間叫香格里拉的麵店, 麻辣米線真係好鬼辣o架!
呢個小偷雞翼, 好多香料, 又夠脆, 睇到都知好味道~

100702

5 則留言:

  1. 小敏,你真係好胃食呀,想食既野仲會自己煮,我懶到呢...想食,食唔到,寧願食過第二樣都唔會整!!!

    你真係好有恒心,加油!!! 見到你d野食,我都流哂口水~

    回覆刪除
  2. 哈哈哈, 我認!
    出面的成日都整得唔足料唔好食, 唯有自己煮啦~
    妳請唔請人代煲薑醋呀? 哈哈哈!

    回覆刪除
  3. haha, 你記得到時拎番一大樽薑醋番屋企同波比先生食呀!

    回覆刪除
  4. 喂,咁你應該來我家食薑醋啦!!!!!!!!今次我一手一腳自己整架!!!!都ok架!!!

    回覆刪除
  5. haha, 仲未食晒呀? 好喎! 過兩日 call 妳約妳o丫!

    回覆刪除