2011年6月19日星期日

悠閒星期天 x 鵝肝炒飯

上次話過想食鵝肝炒飯但唔成事, 今日係個好得閒嘅星期日, 一於今日整啦!!!
其實都幾多工夫, 醃牛肉, 切蘿蔔, 大蝦去腸,
鵝肝我切細粒起鑊再落飯去炒, 點知炒炒吓, 所有鵝肝都溶解到唔見晒...... 只聞到香氣
好彩還留咗一半, 最後煎煎放喺炒飯面, 不過我發覺鵝肝係唔可以切細粒咁整o架, 
因為一煎佢就溶化, 細粒的話會溶到渣都冇.......... 下次都係一件件咁煎好D!

大蝦就用黑椒汁同芝麻去煎, 很香口~
這個午餐, 出去食都要收你 $80 掛, 老公我又幫你慳咗錢喇!

01

不過為食老公逢星期日都要歎杯街外的咖啡先安樂 (縱然佢每天已經飲緊唔平的 UCC),
去了麥當奴, 有人記得老婆話過想食蕃薯批, 真係買咗俾我喎~ 嘻~
不過有點失望呀, 蕃薯餡唔多, 味道亦唔濃, 似吉士味多D~

02

星期天, 悠閒的去書店看書, 在家看食尚玩家同最後計劃台灣行程, 簡單而滿足~

2 則留言:

  1. Eric 話如果我整到咁多好野食就好啦,咁佢會好開心~ 做你老公真係正呀,成日有好野食~wo~

    回覆刪除
  2. 哈哈, 妳都可以呀~
    其實想整乜都唔難, 係開頭要買好多廚具同食材好麻煩o者,
    有齊工具材料, 想食咩就上網 search 吓食譜, 就會發現好易整到了~ :P
    有心幾時都得o架~

    回覆刪除