2011年6月9日星期四

尖椒

今日去睇 BB, 每星期睇呢個 BB 一次, 每次見佢都好似唔同咗樣,
之前一舊飯仔咁, 而家郁動多咗好多, 反應亦多咗好多,
她的四隻小手指捉緊我的指頭, 撐撐望望我,
BB 每一日都在變, 看著她變化是很奇妙的感覺~

上星期用了 1hr 20 min 去餵咗兩安奶都唔夠, 真係令我好 frustrated!!!!
每一秒過去, 就代表佢愈接近唔合格的界線, 是她考試也像是我考試 (是我餵得不好嗎?)
點知餵到尾聲, 病房文員忽然間彈一句:「哎呀, 頭先佢阿媽中午嚟到, 冇問過我哋就又餵咗佢, 可能佢太飽了」
吓............. 真係 O 晒咀............... D 嘢牌板又完全冇寫低, 真係俾佢嚇死呀..............

呀, 好似好耐都冇煮過一餐家常飯, 呢排成日都唔知去咗邊?
今晚煮了京都排骨拼節瓜尖椒, 即係釀辣椒的尖椒, 哈哈, 好辣呀~~~
呢隻醬汁都幾好味喎!

01

還有蟹肉炒蛋, 原來蟹肉煎香了, 比清蒸更香~

02

沒有留言:

發佈留言