2011年6月12日星期日

I did it!!!!

woo~~~~ 今日有兩個創舉呀, 好興奮!

第一個創舉係我成功喺屋企拉腸粉, 話說我係腸粉痴, 平時星期一至五冇咩機會食,
星期六日都係難得有, 但我真係超鍾意食腸粉, 有時趁波比唔返屋企食飯, 我都會買腸粉做晚餐!

有一日心血來潮, 想自己試試整, 於是找食譜, 原來都唔難喎, 不過係冇工具o者!
咁我就去咗二德惠買蒸盤同埋刮刀, 今日屋企又咁啱有D 隔夜叉燒唔好嘥, 就促成咗我整喇!

原來真係好容易整到, 不過要滑就未夠功力, 因為屋企冇澄麵, 粉漿可能因此唔夠滑~
以下係錯誤示範, 其實我覺得 D 餡料係唔應該一早放落去的, 咁樣會攪到個皮穿窿.....
所以第一底係徹底失敗的!

01

去到第二三底, 蒸好腸粉先放叉燒, 同刮刀好容易捲咋!!!

01a

登鄧, 大功告成!!! 好開心啊!!! 唔洗落豉油, 因為D 叉燒都幾咸吓!
我一個人自對兩碟都得呀~~~ 哈哈哈~~~~

02

希望下次又試試唔同 recipe 的粉漿, 睇吓點整先會最滑!
以後星期六日想造早餐都好容易了, yeah~~~

大阪馬拉松訓練日誌 (7): 第二創舉係今日同波比先生長征 8km, 由屋企跑去洪水橋來回!
04

為的是...... 去到洪水橋嘆佢有名的奶茶王!
果然茶夠香奶夠滑, 讚讚讚!!!!

05

約一小時, 跑完了 8.24km, 估唔到啊, I did it!!! I really did it!!!!
如果 keep 住恆常的訓練, 相信我應該跑得晒比賽的路程啊~

2 則留言: