2011年6月11日星期六

莎巴馬來西亞餐廳

去完旅遊展, 係搵食時間, 難得出到灣仔, 睇吓 openrice 有冇好介紹,
見到莎巴馬來西亞餐廳好多好評喎, 波比先生就決定去試試~

海南雞飯, 好好好得! 雞肉非常嫩滑, 亦非常之有雞味,
我對波比先生說: 這幾乎是我吃過香港最好的雞
還有那地道的黑醬油, 配雞吃實在是絕配~
02

油鬆餅, 十分之鬆和脆!
馬莎拉羊肉, 好辣, D 羊都好羶吓, 未必人人都頂得順, 不過波比先生就超鍾意!

03

仲有好濃香草味的拉茶, 唔錯!

04

$250 食個 lunch 有點奢侈, 不過食物絕對值這個價錢的~

之後, 我返了大學講書, 真係緊張死我!!!!
第一次在一個 lecture hall 講書, 第一次面對住咁多醫護人員講嘢,
開始的時候, 真係緊張到個心卜卜, 卜卜, 想跳出嚟!
我老細仲要坐足咁耐聽我講喎 (因為佢係下一堂的 speaker), 真係好擔心講得唔好囉!!
不過開始咗之後, 就一路掛住講呀講, 唔記得咗驚了!!
好快就講咗個半鐘, 唉~~~~ 去到最後一張 slide 真係完全鬆一口氣呀~~~~~~~
之後老細落到嚟仲讚我講得好添, 真係太太太感動了!!!!!
終於放低了這心頭大石了!

夜晚去了奶奶家食飯, 波比先生把 iPad2 送了俾兩老, 佢哋玩得好似小朋友咁開心~
iPad2 這發明真係好呀, 一隻手指就攪掂, 有咩事就 Home/熄機又唔易壞,
波比仲幫佢哋開埋 facebook account 等佢哋睇到我哋D 相,
又教埋佢哋用 facetime, 阿媽以後成日都可以見到個仔喇~

沒有留言:

發佈留言